ALKASAP


AlkaSAP деп аталатын SAP S/4 HANA ERP (Enterprise Resource Planning) орталық ақпараттық жүйесі бизнес-үрдістерді қолдау және тиімді жұмыс істеу үшін Alkaloid компаниясындағы деректерді өңдеу, бақылау және басқарудың біріктірілген жүйесі болып табылады. Енгізілген сәттен бастап AlkaSAP сәтті және үздіксіз жұмыс істейді және жаңартылады. Жүйе бірнеше модульдер мен ішкі жүйелерді қамтиды, атап айтқанда:

FI (қаржы)

CO (бақылау)

MM/WM (материалдық ағындарды басқару/қойманы басқару)

SD (сату және тарату)

PP (өндірісті жоспарлау)

QM (сапаны басқару)

HR (адам ресурстары)

Alkaloid AD Skopje (бас кеңсесі) компаниясымен қатар, арнайы жобалар (осылайша, енгізу) және арнайы құрылған жоба топтарының арқасында AlkaSAP жүйесі төрт елде орналасқан бес басқа компания/филиалдар тобында енгізілген және қолданылады. Әр компанияның жүйелері (дерекқор, бизнес-үрдістер және функционалдық мүмкіндіктер) толықтай тәуелсіз, жергілікті нормативтік актілерге және қажетті түзетулерге сәйкес бейімделген. Күн сайын 400-ден астам пайдаланушы әртүрлі ұйымдық бөлімшелерден AlkaSAP-ты әртүрлі мақсаттарда және бизнес-үрдістер, операциялар мен есептерге сәйкес қажетті құзыреттермен пайдаланады. 2020 жылы AlkaSAP-ты жаңа платформаға (S/4 HANA) ауыстыру жобасы ерекше қиын болды. Бұл барлық модульдер мен компанияларды бір уақытта, өте қысқа мерзімде – бес айдан аз уақытта, орталық инфрақұрылымды (құрылғылар, операциялық жүйе және дерекқор) толық ауыстырумен, екі серіктеспен (ауыстыруды орындау және сенімділікті қамтамасыз ету үшін) өндірушінің қолдауымен жүзеге асырылды. Бұл толығымен қашықтан (виртуалды түрде) жүргізілді. Әрине, осыдан кейін бірнеше модульдерді жаңарту және жетілдіру бойынша жаңа жоспарланған жобалар болады.

AlkaSAP-тың орталықтандырылған қолдауы жүйелік сегментті (құрылғыны орталықтандырылған әкімшілік ету үшін) және қолданбалы сегментті (модульдер мен бизнес-үрдістер бойынша жеке-жеке) қамтиды. Соңғы пайдаланушыларға қолдау көрсету деңгейлері былайша бөлінген: бірінші деңгей – ішкі кілт пайдаланушылары (Keyuser), екінші деңгей – ішкі орталық команда (Superuser және BCuser), ал үшінші деңгей – сыртқы серіктес.


AlkaSAP іске қосылған сәттен бастап (енгізу және тарату кезеңінде) фармацевтикалық стандарттарға (Еуропалық тиісті өндірістік практика және АҚШ-тағы азық-түлік өнімдері мен дәрі-дәрмектерді бақылау басқармасы) сәйкес толық валидациядан өтті және әр жаңарту мен өзгеріс кезінде жұмыс жағдайында (жоспарлау, тестілеу, құжаттау, бекіту) үздіксіз ұсталып отырады. Қолдау AlkaSAP-тың арнайы ішкі валидация тобы арқылы жүзеге асырылады.


Үздіксіздікті қамтамасыз ету үшін инциденттер/апаттар жағдайында арнайы шешім (BC/DR – Бизнес үдерістерінің үздіксіздігі/Апаттардан қалпына келтіру) іске қосылады. Бұл шешім арнайы байланыс арнасы арқылы AlkaSAP-ты (басқа негізгі корпоративтік жүйелермен қатар) үздіксіз репликациялайды/синхрондайды, арнайы оқшауланған және екінші орында орналасқан жабдықта (апаттық қалпына келтіру үшін). AlkaSAP-пен деректерді беретін, пайдаланатын немесе алмасатын басқа негізгі жүйелердің кейбіреулері:

DMS (құжаттарды басқару жүйесі);

CRM (клиенттермен байланысты басқару жүйесі);

AlkaCDS (хроматографиялық деректерді өңдеу жүйесі);

AlkaT&T (бақылау және трассировка);

Pixel Proof;

BMS (ғимараттарды басқару жүйесі);